vóór 23:00 besteld = morgen GRATIS thuis

Garantie en Klachten

Op alle producten die u bij Naqqat koopt is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat een product datgene is wat u ervan mag verwachten. Ondanks de controle die wordt uitgevoerd, is het mogelijk dat u na ontvangst van het product een materiaal- of productiefout ontdekt. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn, worden vakkundig gerepareerd. Wanneer reparatie niet mogelijk is, wordt er gekeken naar een andere passende oplossing.

Gebreken die zijn ontstaan door slijtage of door oneigenlijk gebruik, vallen buiten de garantie. Slijtage en andere gebruikssporen kunnen vaak voorkomen worden door (het juiste) onderhoud van de schoenen. Raadpleeg hiervoor het onderhoudsadvies op iedere productpagina Wij verzoeken u om eerst contact met ons op te nemen voor u het product met gebreken terugstuurt.

KLACHTEN
Klachten over Naqqat sneakers die zijn gekocht via de Naqqat webshop kunnen worden aangemeld via info@naqqat.nl. Geef een korte omschrijving van de klacht, voeg één duidelijke foto van het defect en één foto van het paar schoenen toe en vermeld a.u.b. uw ordernummer. Wij streven ernaar om uw e-mail binnen 48 uur in behandeling te nemen en te beantwoorden.

Slijtage van zolen, kale neuzen, afgeven en slijtage van voeringen door transpiratie, defect aan de ritsen, (regen)watervlekken en schade door onjuist onderhoud, die Naqqat niet te verwijten zijn, worden niet vergoed.

  1. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Indien de webwinkel is aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).


VRIJWARING
U gaat ermee akkoord te verdedigen, schadeloos te stellen en Naqqat te vrijwaren van alle claims, schade, kosten en uitgaven, inclusief advocaatkosten, die voortvloeien uit of gerelateerd zijn aan uw gebruik van de website en producten van Naqqat.

AANSPRAKELIJKHEID
Naqqat is niet aansprakelijk voor enige schade die direct of indirect, na levering door welke oorzaak dan ook is veroorzaakt door de koper, aan anderen of aan eigendommen van derden. Naqqat is niet aansprakelijk voor de niet-beschikbaarheid op de webshop of voor technische of elektronische fouten op de website.

Waar ben je naar op zoek?